Gy.I.K.

I. Szerződéssel kapcsolatos kérdések:

Mit jelent a H1 Telekom H1Hang szolgáltatása?

Önnek, mint T-Com, Invitel vagy UPC előfizetőnek lehetősége van megválasztania, hogy vezetékes telefonjáról történő kimenő hívásait melyik szolgáltatón keresztül bonyolítja le. Azaz lehetősége van olyan szolgáltatót választania, amely kedvezőbb feltételeket, olcsóbb percdíjakat ajánl fel.

Szolgáltatásainkat tehát kiegészítő szolgáltatásként jelenleg meglévő T-Com, Invitel, vagy UPC előfizetése mellé igényelheti, mely a jelenleginél nagyságrendekkel kedvezőbb percdíjakat biztosít, ezáltal jelentős – akár havi 20-50% - megtakarítást eredményez.

Milyen időtartamra köttetik a szerződés?

Szerződéseinket határozatlan időtartamra kötjük, azonban 1 vagy 2 év hűségidő vállalása esetén további kedvezményeket biztosítunk Partnereinknek.

Szerződéskötést követően mit kell tennem, ha mostanáig csak T-Com, Invitel, vagy UPC előfizető voltam? 

Önnek nincs semmi teendője. Társaságunk mindent intéz a társszolgáltatóknál.

Szerződéskötést követően mit kell tennem, ha valamelyik másik távközlési szolgáltatóval már kötöttem szolgáltató előválasztásra szerződést?

A korábban megkötött szolgáltató előválasztásra vonatkozó szerződést az adott szolgáltatónál fel kell mondania írásban. Ezt megelőzően azonban mindenképpen ellenőrizze, hogy nem írt-e alá hűségnyilatkozatot, mert ha igen, és Ön a szerződésben rögzített határidő előtt mondja fel a szerződését, akkor a szolgáltató kötbért számolhat fel.

Milyen feltételekkel lehet szerződést bontani?

8 napos határidővel, a tarifatáblázatban foglalt felmondási díj megfizetésével.

Hogyan alakul a számlázás a szolgáltatás igénybevétele után?

Tárgyhót követően utólag küldjük a számlát. A részletes híváslistát díjmentesen e-mail-ben küldjük, amennyiben igénylik.

Mit jelent az, hogy a H1 Telekomnak jogában áll a szerződés feltételeit megváltoztatni a szerződés megkötése után?

Jogszabályi, törvényi előírások változása esetén szükséges lehet a szerződési feltételek megváltoztatása. Az aktuális változásokat weboldalunkon tesszük közzé.

Mi a biztosíték arra, hogy a szerződés megkötése után nem fogja a H1 Telekom emelni a percdíjainkat fél év után?

Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) szerint, amennyiben az Önök hátrányára módosítunk, úgy jogosultak felmondási díj nélkül felmondani a szerződést.

Vállal-e a H1 Telekom anyagi biztosítékot abban az esetben, ha fennakadás lenne a szolgáltatásban?

Az ÁSZF-ben rögzített hibaelhárítási időn túl Partnereinket az ÁSZF 14.1 pontja szerinti kötbér illeti meg.

Hova kell bejelentenem, ha változnak az előfizetői adataim?

Be kell jelenteni az alaphálózati szolgáltatónak (T-Com, Invitel, UPC) és külön be kell jelenteni a H1 Telekom felé is, hiszen mindkét helyről kap számlát.

Szerződés aláírását követően mennyi idő múlva indul el a szolgáltatásom a H1 Telekommal?

A szerződés létesítésének ideje az előfizetői szerződés szerint 30 munkanap, de a tapasztalatok szerint 8 nap alatt elindul a szolgáltatás.

 

II. Technikai Kérdések:

Miben fog módosulni a telefonálás menete a szolgáltatás igénybevétele után?

Semmiben, ugyanolyan módon kell a hívószámokat hívni.

Kell-e előhívó számot használni?

Nem.

Ki lesz az alaphálózati szolgáltató és hiba esetén kihez kel fordulni?

A H1 Telekom az általa biztosított irányokra számláz (nemzetközi, mobil, belföldi távolsági, helyi), minden más az alapszolgáltatónál (T-Com, Invitel, UPC) marad (kék szám, internet, vonal előfizetés, stb.).

Ha a T-Comtól béreljük az alközpontot, akkor tudjuk-e majd használni a H1 Telekom szolgáltatását?

Igen.

Szerel-e valamilyen egységet a H1 Telekom a meglévő hálózatunkba?

Nem.

Hogy működik technikailag a hívás átirányítása a H1 Telekom hálózatára?

Az alaphálózati szolgáltató főközponti szinten irányítja a hívásokat a mi főközpontunk felé!

Milyen egységekben történik a számlázás?

A választott díjcsomagtól függően másodperc, perc vagy első perc után másodperc alapú lehet a számlázás.

Milyen minőségben szolgáltat a H1 Telekom?

A szolgáltatás egy egyszerű központi átkapcsolással valósul meg. Nincs minőségromlás.

Hogyan tud a H1 Telekom olcsóbb lenni a T-Comnál, ha az ő vonalain keresztül szolgáltat?

Ön azért tud olcsón telefonálni a H1 Telekommal, mert - a nagy áruházakhoz hasonlóan – nagytételben, alacsonyabb áron vásárolunk vezetékes perceket, így olcsóbban is tudjuk értékesíteni azokat. A plusz kedvezményeinkkel Ön egyedileg állíthatja össze a saját telefonálási szokásainak legmegfelelőbb díjcsomagot.

Módosulnak-e a telefonszámok a szolgáltatás igénybevételével?

Nem, megmaradnak a régi számok.

Kiemelt szolgáltatások
Akciós ajánlataink